Topkwaliteit producten        Kwaliteitsvakmanschap        Jarenlange ervaring

Advies nodig?    Maak online afspraak         E-mail ons         Bel ons

Klantenservice

Hier zijn enkele antwoorden op de vragen die we het meest krijgen over onze diensten.
Mochten we iets gemist hebben, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected].

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

In het beginsel bezorgen wij in Nederland uw zendingen zo snel mogelijk. Verzending vanaf € 500,00 worden gratis thuis bezorgt anders wordt hier € 50,00 in rekening gebracht. Uw zending wordt afgeleverd door MH Vloeren koeriersdiensten.

Bijna alle vloeren kunnen wij leveren binnen 3 tot 5 werkdagen. Voor afleveradressen op de waddeneilanden en België hier geld leveren binnen 5 tot 8 werkdagen. Ook is het mogelijk om een afleverdatum te kiezen. Dit kunt u dan invullen bij het afrekenen bij het kopje bestelnotities.

U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

  • Ideal
  • Overboeking
  • Factuur (voor zakelijke gebruikers)
  • Klarna achteraf betalen
  • Creditcard

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de grootte van het pakket of pallet. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder, of informeer naar de mogelijkheden om deze op te halen.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”

Uitzonderingen

  • Speciaal op maat gemaakte artikelen kunnen niet worden geretourneerd.